Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Martin Ekmarck - 31 mars 2009 20:03

Ligger nu i sängen på vad jag brukar kalla mitt andra hem, Scandic. Det e ungerfär vid den här tiden som man börjar att längta hem till dom där hemma. Man har fördrivit tiden på dom sätten man kan. Jobbade en stund när jag kom fram, tog en lång löprunda och sedan käkat. Så mycket annat finns inte att göra, förutom att blogga!!!.


Som sagt så tog jag en lång löprunda. Lång o lång..men den var riktigt ja..la jobbig, nolhagabacken häromdan va rena promenaden om man jämför. Startade förån hotellet o sprang bort mot husqvarna, sedan uppför, uppför, uppför o så lite mer uppför. Från det att jag påbörjade backen till jag kom upp till toppen tog det 20..20 MINUTER.. fattar ni va trött man e då!! Gele i benen o slemmig i munnen. Uppe på toppen så ligger det tydligen något slags motionscenter, typ galgberget. Där stannade jag några minuter o fick tag på lite vatten till min slemmiga o hopkletade mun. Sen var det nerför vill jag lova 15.1% lutning såg jag en skylt. Med gele i bena så kände jag mig tvungen att hålla emot för hade jag släppt på hade jag fåttt upp sån fart att jag med säkerhet hade gjort ett magplask. Sen väl nere på "platten" så va det bara att gasa på så mycket som det gick. 12.5km brev rundan o gick på ca 1.14.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards